Den där!

Denna helg har vart bra =) I fredags vart det mest bilkörning med kusin vitamin och sen i lördags var det upp tidigt och köra björne till rekarne för han skulle ta studenten sen hem sova lite sen fixa sig och röra sig mot skolan så gratta han på rekarne sen till Elin på eskil och sen efter det åkte jag hem och fixa om mig lite och sen på kvällen åkte jag över till Elin där det bjöds på tårta och vin =) Var trevligt där hemma =) Vid 11 tiden skulle Elin ut på krogen så då åkte jag och träffa Jossan och det var så kallt så vi åkte hem och bada :D Skönt skönt :D

Sen igår tog jag det lugnt på dagen gick och rösta med Bella på eftermiddagen sen åkte jag hem till Samuel där Sandra och hennes pojkvän så umgicks med dom sen skulle sandra och hennes pojkvän åka hem för hon skulle operera sig idag.
Så då satt jag och samuel och kolla på tv och prata lite sen tog jag bussen hem :) Trevlig kväll :):)

Uppdaterar lite mer senare kanske håller på och lagar mat ^^ Och hör att jag måste springa till köket nu ^^ :P

// Miss J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0