Underbar dag!!

Denna dag har verkligen varit toppen :):)
Började dagen med att vakna hos kusinerna.. Började fixa mig och sen tog jag bussen till skolan och efter skolan åkte jag hem vila lite och sen fika jag med familjen då bror min slutade nian, grattis bror! Duktig som kämpat igenom skolan och fick så bra betyg, nästan lika bra som syrran ;) hehe
Efter det åkte jag hem till Jennica och vi gick ner på stan och kolla lite och sen vart det en fika på stan också!
Sen åkte jag hem och var hemma ett litet tag sen ner på stan igen för att träffa Elin, alltså vi har lika kul varje gång vi träffas!
Satt på strömsholmen och prata och fluma :D hahah Våra historier alltså, de slår ALLT ;D Love that <3
Efter det tog jag bussen hem och träffa kusinerna ett tag och nu sitter jag här hemma och ska snart sova!
Ska upp tidigt imorgon för att gå till skolan :):)
Tack alla för en toppen dag !!


Jag vet inte hur jag ska säga det till dig, hur jag än gör kommer jag såra dig... Förlåt...

// Miss J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0