Ditt val!

Har inte uppdaterat på ett tag tror jag ? :P I måndags var jag över hos Jennica och vi städade balkongen och tvätta och dona :D Vart riktigt fint där hemma :D Och på kvällen var jag ute och sprang 5km var riktigt skönt och sen gick jag även ut och gick! Skönt skönt :D Sen vart det film och sov dags!

Tisdagen var jag i skolan sen hem till kusinerna där jag kolla på nya wallaner.. Sen åktejag över till Jennica ett tag och efter det åkte jag hem och bara var hemma =)

Idag får vi se vad som händer... Fått nya träningsskor av mamma så ska nog ta på mig dom strax och gå ut och springa :D



Och nu har du visat vad du valt.. Och du är raderad ur mitt liv!

Skulle jag gjort detsamma mot dig skulle du blivit arg och sagt att jag sårat dig..
Men när det är du som gör det mot mig då är jag larvig bara.. dubbelmoral!
Men känner du att det är viktigare att prata med mitt ex än att lösa ditt och mitt problem
så visar du vilken vän du är, dvs ingen vän!

Tänk efter Johanna innan du gör något, skulle du själv vilja vara med om samma sak!!?..


Nu ska jag på med träningskläderna sen springa sen hem och äte lunch =)

// Miss J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0