Drömmar <3

Idag har vart en lugn dag var över till Jennica ett tag och hälsa på! trevligt att prata med dig gums!
Om ett tag ska jag träffa kusinen och då blir det wallander hämnden tror jag den hette =) hihi
Och en tidig kväll blir det! Skolan kallar imorgon :(


När jag satt i bilen hem från Jennica idag kände jag hur skönt det skulle vara att bara packa en väska och sätta sig i bilen och bara åka någon stans, inte ha något mål utan bara åka och se sig om i världen! Självklart måste det finnas bra musik för det ska vara riktigt bra :D Skulle jag inte haft skolan skulle jag bränt en skiva, packa väskan och sen bara åka iväg!!
Det skulle vara underbart att komma från E-tuna ett tag...


Och sen måste jag ju bara berätta min dröm :D Jag ska fan göra allt för att uppnå den!
Jag vill bli känd designer i New York där jag har en stort hus med pool och ett stort garage !! Så på dagarna är jag på jobbet och designar kläder och fixar och sen kommer jag hem sparkar jag av mig mina snygga höga skor och sätter på mig några slitna jeans och en skön t-shirt och går ut i garage där jag mixtrar lite med bilarna och sen tar en åktur och bara gasar på och lyssnar på musik med mitt otroligt sköna ljud ;D  aaaw, jag blir helt glad av att tänka på det :D
Skulle detta gå i uppfyllelse så skulle jag bli överlycklig !!!! Skulle hoppa högt vill jag lova!
Jag ska göra allt för att iaf lite av drömmen ska bli verklighet!!! <3

// Miss J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0