En groda utan ben = Hopplös ;D

Hej hej! Dags för lite uppdatering tycker jag :D

Helgen som vart har vart en bra helg :D hihi I fredags tog jag det bara lugnt var ner till mummu en sväng med mamita och satt och prata lite och så ^^ Vart bjuden på en cder av mummu, så snäll så ^^ Försökte få mig att dricka kanelspriten men det tacka jag nej till! Kände inte alls för att dricka :) Så jag satt och smutta på min cider :D Efter det åkte jag och mamma hem eller ja vi cykla och jag hade tagit brorsans trixcykel som är jätte liten och inga bromsar xD Men jag överlevde ^^ Träna benen gjorde man iaf ^^
Sen på lördagen åkte jag till Jennica redan 11 på morgonen och sen kom Elin och lilla Tilde och hämta oss och vi åkte och käka sen till t hälla för att gå till systemet och vi kolla lite på några som dansade på torget :) Efter det åkte vi hem till Jennica där vi tog det lugnt et ttag sen börja vi fixa oss :) Vi satt där hemma och drack och hade skoj, efter ett tag kom även Jennicas pojkvän med vänner sen vart det en snabb utgång.. Var roligare hemma än ute :)
Och igår tog jag det lugnt hela dagen! Laga mat åt familjen, riktigt gott vart det :D Sen på kvällen cykla jag och träffa min kusin ett tag och vi satt och prata och så =) Myys!

Sen idag har man vart i skolan... Inte så kul men ja.. Satt ute på lunchen med Madde, ja inte det vackraste vädret men ute satt vi iaf ^^ Iofs under tak ^^ hehe Sen träffa jag kusinen efter skolan och nu sitter jag här ska snart springa till bussen för att åka hem till Jennica och hälsa på :D

Jag skulle skriva något speciellt det var därför jag börja skriva.. men ja, nu vette fan vad det var jag tänkte på ^^
Antagligen inget viktigt :D hehe Men kommer jag på det så får jag skriva det senare ikväll =) =)


Nej nu är jag stressad bussen går om 5 min så måste börja fixa mig och sen springa till bussen :D

// Miss J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0