FUCK OFF!!!

Tänkte bara skriva ett litet inlägg här!
Igår vart en lugn kväll, riktigt skönt! Var nere hos mummu och hälsa på ett tag också! Myyys!
Sen vaknade man 8 imorse och var jätte pigg så då gick jag och väckte mamma och vi kolla på tv och sen åt vi frukost =)
Nu ska jag börja plocka i rummet sen in i duschen för att fixa mig innan Jennica och Elin kommer och hämtar upp mig :D
För ikväll ska vi vara hos Jennica och spela musik och sen dricka lite :D Och kanske ner på stan och ta en öl ^^
Lovely :D


Jag förstår inte varför vissa har problem för att prata..
Hur ska man kunna vet vad personen går och är sur över om den inte säger något??
Meningen att jag ska läsa tankar? Är riktigt trött på dig!!!! Väx upp!!


Vissa gillar andras skit ;D

// Miss J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0