Ge mig ett tecken!

Idag vaknade man kl 09.00 hemma hos Johanna, vi gick upp åt frukost sen cykla vi till stan och jag åkte till Jennica och Johanna iväg på sitt håll! Var med Jennica hela dagen lång! Tack gumman! Sen åkte jag hem duscha fort sen åkte jag till Johanna igen för vi skulle laga lasange ... Det gick väl inte så bra :P Den vart väl god men lite hård här och var :P hah!
Hennes mamma och kille var här också och åt med oss! Och så klippte hennes mamma henne :D
Efter det så har jag diskat, dammsugit och skura ballkongen här ^^ Så fint det vart ;P heh! Sen har vi bara segat i soffan och vart aströtta så blir en tidig kväll ikväll känner jag..

Var med Jennica till vårdcentralen idag.. Alltså har inte folk humor eller? :P Vi satt och skämta om allt och flumma som fan! "Vi har en tävling och ser vem som kan kolla på honom längst utan att skratta" hahah! Han såg lite rolig ut så man kunde inte annat en skratta... :P

Varför ska det vara så svårt att lita på killar? ... Jag lär väl mig nån gång :P

Snälla spola inte bort detta denna gång nu....


Tyckte att jag hade massor att skriva om men känns som jag glömmt bort allt... Men men ska ta och gå ut och ta en sista ciggarett och sen gå och sova!! :D

Puss på dig!

// Miss J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0