Jag som modell!

Då ska man uppdatera här då :D

Lördags var det fest, riktigt kul :d Massa bilder vart det också! Och alla vara fulla och glada! Tack för en lyckad fest!
I söndags var man lite seg, åkte hem där på dagen och vilade sen på kvällen åkte jag till Elin och vi fick för oss att fota ^^ Så Elin sminka mig och fixa och så åkte vi iväg och tog bilder :D Riktigt kul, lite kallt dock. haha
Kan ju säga att våran mest sagta citat var "jag som modell" "jävklar vilken fin bild" och sist men inte minst "Jag upp och ned" hahahah alltså shit vad vi skratta! Tyvärr så är det nog lite svårt för er andra att förstå vad vi menar men ja, våran lilla grej ;D

Sen idag var det skolan som kalla... Blä... Men efter skolan gick jag och träffa Elin :D Vi gick på stan och fixade lite sen gick vi och fikade hon ville ha kladdkaka och ja det fick hon också :D Vi satt och prata om allt möjlligt! alltså ja, våra fantasier.. Det började med en liten grej och sen slutade det i världens historia :D hahah!
Börja med vi prata om matlagning sen berätta jag att jag gjort hemma gjord ost på lekis förut och sen börja våran historia om att jag gör allt själv, slaktar kyckling och grisar, gör egen ull och smör. haha att jag har ett rum för varje djur.. Och sen står jag där i köket och håller en kyckling i benen och tar bort fjädrarna samtidigt som jag ska bjuda en kille på middag och han kommer hem till mig när jag står där och jag pratar som att det är helt normal att hålla i en kyckling så. hahah! allstå jag får upp bilden i huvudet. Eller när jag vart inne och slaktat en gris med ett givär. hahahah alltså shit!
Och när jag ska bjuda på stuvade makaroner och köttbullar och ska få det att se lite lyxigt ut när jag tar fling salt på makaronerna INTE vanligt salt. och sen delar köttbullarna i 4 bitar för att få fram aromen ;D hahah och lägger upp det fint och lägger lite timjan på för att ögat ska få sig en vacker syn ^^ Och till efterätt blir det stenhård kladdkaka med grädde som jag råkar vispa för länge så det blir som smör :D hahahha! Och jag glömde förrätten blir en rostad macka med skruvad ost! haha NÅGON SOM VILL BLI BJUDEN PÅ MIDDAG? hahahah! Hjälp jag dör! Får upp bilderna i huvudet och sitter och asgarvar nu :d hahah Ja, v är väl inte normala, men vem är normal ;D
Tack Elin för idag! Vi vet hur man gör när man skrattar iaf ;D 5 års vänskap! <3

På kvällen vad jag iväg och träffa kusinen min vi ska kanske åka till Ärla imorgon och hälsa på en släkting :D
Mys mys! Nej nu orkar jag inte skriva mera :D Men skriver mer imorgon!

// Miss J

Kommentarer
Postat av: Elin

hahah! jag skrattar ihjäl mig :D kommer seriöst aldrig tröttna på våran humor!

hela körlektionen började jag skratta! vi pratade om djur och jag exploderade och ingen förstod varför hahah :D

5 årsvänskap! glad att jag har dig gumman ^^

<3

2009-05-11 @ 23:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0