Lovely! <3

Då var det äntligen fredag :D Så skönt så !! Var först i skolan sen kom mami och hämta mig och vi åkte och handla och fixa massa :D Stressigt men mysigt! Avslutade dagen men en lunch! Skoja inte med mig om jag var hungrig!! Inte ätit något på hela dagen... Mums!

Sen har jag bara vart hemma vila ett tag slinga håret packa och så vidare =)
Ska strax gå till bussen och åka hem till Johanna där jag ska sova :) Och imorgon ska vi parta :D Lovely!
Hoppas på en riktigt lyckad kväll :D:D 

Vet inte riktigt vad jag ska skriva idag? Känns som att jag kommer ha mer att skriva om på söndag efter ehlgens bravader :P haha!

Nu går hjärnan på semester! Åter på måndag idag :D

// Miss J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0