Snart så :D

Hejsan på er där ute!
Igår hände inte så mycket... Var helt slut... Så somnade ett tag på eftermiddagen där ^^ Sen på kvällen gick jag ut och träffa kusin vitamin, vi satt och prata. Hade inte träffats på ett tag =) Efter det gick jag hem prata med Johanna i tele sen somna jag till slut =)

Idag åkte man till Jennica och följde med henne till sjukhuset hon skulle kolla sitt finger. :) Efter det åkte vi hem till henne och laga mat, mums :D Sen satt vi bara och prata och fluma som vanligt :D Efter det cykla jag hem och sov lite middag ^^
Sen var det bara att sätta på sig tränings kläder och möta upp Jennica på stan och träna :D UNDERBART!
Det var verkligen ett hårt tränings pass :D Efter det fluma vi lite tills min buss kom :D Älskar att vara med dig gumman!
Alltid vi och göra sjuka saker xD När jag kom hem vart det datan xD Så sitter här fortfarande, ska snart duscha sen sova !!

För imorgon ska jag uträtta massa ärenden sen får jag se vad som händer men när Johanna slutat jobba ska jag hem till henne och sova :D Sen på lördag smäller det :D Fyfan vad vi ska ha kul! För det har jag bestämmt!
Har längtat efter den kvällen och hoppas den blir perfekt :D Inflytningsfest lixom :D Me like! Roligt sälskap och god mat och dricka, kan inte bli bättre :D

Har massor att fixa imorgon! Ska bli så skönt när det är klart!
Vad ska man göra imorgon kväll tills Johanna slutar då? Ingen anning faktiskt...
Vet inte om jag törs :P hahah

Här om dagen skulle jag förklara för johanna att jag lärt mig kunna hålla i blyertspennor som är gjorda i typ trä, har vart min fobi.. Bara jag har hudkräm innan så går det:P (jag vet jag är störd) Men när jag förklara för johanna så råka jag skriva hundkräm och hon fatta inte och jag trodde hon inte fatta vilken typ av penna jag menar så jag förklara hur pennan såg ut och sen skrev jag hundkräm igen men tillslut fatta hon och fråga mig om jag menade hudkräm. haha Så fel det kan bli ibland :P hahahah!

Ja, jag har inte så mycket att berätta.. Uppdaterarnog imorgon och kanske lördag på dagen men sen blir det nog ett uppehåll till söndag kväll eller måndag =) För på lördag kommer jag försvinna in i dimman ;D haha! löööv!

// Miss J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0