På med masken, imorgon möter vi världen!

Ja, snart är denna långa helg över. Vad har hänt under lovet? Jo, i onsdags vart en nykter utgång med Elin som var hur lyckad som helst :D Och i torsdags var jag över hos Jennica och träffa henne =) Sen på kvällen var jag bara hemma och tog det lugnt medans mamma och dom festade lite :) Sen i fredags var jag med Jossan och vi prata spela på datan och kolla på sunes jul :D hihi Trevligt! Och lördag var man på tuna park på dagen sen på kvällen kom kusinerna hit och grilla och det var trevligt och vid 10 åkte vi till balsta och kolla på Elin som sjöng, du var grym gumman :D Så stolt över dig <3
Och efter det åkte jag hem och bara tagit det lugnt och vid halv 1 tiden var det dags att köra hem kusinerna med familj så vart lite bilkörning :D Och ja nu några timmar senare sitter jag här vid datan och ja, gör inte så mycket kollat lite serier =)
Ska sova om ett tag!

Tänkte lätta lite på hjärtat... När jag satt i bilen ikväll på väg hem så spela jag lite musik och tankarna kom, kände mig så ensam.. Inte känt mig så ensam på väldigt länge. Det var jobbigt men på samma gång så skönt... Kändes som jag var den ända människan på jorden... Jag vet att jag inte är ensam, jag har min familj och mina otroligt underbara vänner <3 Men det är som att något fattas, men vad?
Ibland tillåter jag inte mig själv att vara ledsen.. Jag försöker alltid vara glad och finnas där för vännerna men ibland måste jag inse att även jag är människa och måste få vara ledsen.. Jag vet att mina vänner finns där för mig, men ibland vill jag vara stark och fixa allt själv, men alla gånger går det inte och det måste jag lära mig...
Orkar inte skriva allt nu, känner att jag behöver sömn...

Om jag är lite frånvarande så menar jag inget illa, men känner att jag behöver lite tid för mig själv...
Men tvecka inte att ringa om ni behöver prata av er, jag finns här för er ändå :D <3

// Miss J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0